In opdracht van Delta Lloyd verzorgde Mindgame op 30 maart een masterclass. Insteek was de invulling van een relatiedag rond het Water & Climate Fund van Delta Lloyd. 60 Mensen van de Rabobank Noord-Holland Noord speelden de Masterclass Water & Climate en kwamen zo meer te weten over groen beleggen en duurzaamheid.
Duurzaamheid is een populair onderwerp, maar tevens zeer veelomvattend, waardoor een discussie het gevaar loopt, te wijdlopig te worden. De Masterclass concentreert zich daarom op een aantal duidelijke kernpunten. Deze punten werden interactief behandeld door het in teamverband beantwoorden van vragen hierover. Het altijd aanwezige competitie-element (er moet immers wel gewonnen worden!) en de boeiende discussies tussen de vragen maakten de bijeenkomst interessant en de communicatie effectief.
30 maart 2009
16 maart 2009
Games trekken veel aandacht op de Carrièrebeurs

Tussen 280 exposanten was het zoeken naar de juiste match op de Nationale Carrièrebeurs 2009. Hoe val je dan nog op en hoe trek je bezoekers naar hun stand? Een vijftal klanten hebben daarvoor Mindgame ingeschakeld, en met succes. Op de meeste stands werd voortdurend gespeeld, soms met een bezettingsgraad van over de 95%! Voor de Delta Lloyd Groep werd een Masterclass voor 4 spelers ontwikkeld (zie boven), met 3 quizrondes over persoonlijke ontwikkeling. Met een quizmaster werd het publiek getrokken en aan het einde naar de recruiters doorgeleid.

Voor TNT werd, net als bij een aantal andere klanten (Ahold, APG, DNB), het spelformat 'Quest for Glory' ingezet. Dit spel wordt gespeeld met een tweetal personen, en gedurende het spel maak je kennnis met de organisatie. Ook bij TNT was een quizmaster actief bij het werven en begeleiden van bezoekers.
12 maart 2009
Afscheid Chairman Unilever Benelux

Hoe vier je een afscheid met 400 man in stijl? Met een Masterclass van Mindgame, een interactieve quiz waar iedereen aan mee doet. Gisteren hebben we een Masterclass van 30 minuten ingezet bij de feestelijke activiteiten rondom het afscheid van Harry Brouwer en Lennard Boogaard van Unilever. De inhoud was voor de gelegenheid lichtvoetig en ludiek, en bestond uit zowel quizvragen als uit stellingen over beide heren.
2 maart 2009
Nieuw format: Interactieve Bedrijfspresentatie
Met de inrichting van een nieuwe game voor Zwitserleven beschikken we over een nieuw format: de Interactieve Bedrijfspresentatie. Basisopzet is een op maat gemaakte film waarin vragen zijn verwerkt. Voor Zwitserleven werd gekozen voor een film waarin Corné van Nijhuis, directievoorzitter van Zwitserleven een rol speelt: hij komt samen met een sollicitatie vast te zitten in een lift.
De Interactieve Bedrijfspresentatie is bij uitstek geschikt voor plaatsing op de “Werken Bij” pagina, al dan niet begeleid door campagne.
Speel de game:
Zie hier hoe de game is geplaatst op de Werken Bij pagina van Zwitserleven.
De Interactieve Bedrijfspresentatie is bij uitstek geschikt voor plaatsing op de “Werken Bij” pagina, al dan niet begeleid door campagne.
Speel de game:
Zie hier hoe de game is geplaatst op de Werken Bij pagina van Zwitserleven.
1 maart 2009
Business Course game voor Delta Lloyd Groep
Voor Delta Lloyd Groep werd een editie van de Onmogelijke Quiz opgeleverd. Insteek van deze versie was de werving van afgestudeerden voor de Delta Lloyd Business Course. Via de game komen spelers meer te weten over Delta Lloyd Groep en de Business Course. Opvallend aspect aan deze oplevering is het zeer kleurrijke ontwerp (klik op de afbeelding om de game te spelen op de Delta Lloyd Groep pagina):
Tags:
Onmogelijke Quiz
Abonneren op:
Posts (Atom)